Play Kwadrat - Ania Kamińska

Ania Kamińska

Trenerka personalna, specjalizująca się w:

  • Przygotowaniu motorycznym, głównie w przygotowaniu do nart
  • Trening medyczny (zdrowy kręgosłup)
  • Joga, relaksacja, rozciąganie, mobilność
  • Trening dla kobiet w ciąży
  • Kinezjotaping dla kobiet w ciąży i po porodzie

Szkolenia:

  • Trener Personalny – Fitness College
  • Trener Medyczny  – Body Work
  • Instruktor Fitness – Reebok University
  • Instruktora Jogi – IFAA
  • Akademia Zdrowego Kręgosłupa – ProfiFitness
  • Przygotowanie Motoryczne Sportowców – Remigiusz Rzepka
  • Trening Funkcjonalny – Open Mind
  • Mobilność i Stabilność w Prewencji Urazów – Trening Show Room
  • Blackroll Screening – Diagnostyka Wad Postawy – Blackroll
  • Aktywność kobiet w ciąży – Rehakursy
  • Aktywność kobiet po porodzie – Rehakursy
  • Metody leczenia otyłości – Warszawaski Uniwersytet Medyczny
  • Cykl szkoleń z kinezyterapii: Szyja, Kolano, Bark, Biodro, Stopa – dr. Biernat
  • FMS level 1 i FMS Zaawansowane Korekcje – Remigusz Rzepka

Ponadto interesują mnie zagadnienia z psychodynamiki – czyli uzdrawiania psychiki człowieka poprzez uzdrawianie jego ciała oraz relaksacji i walki ze stresem, a także wpływu zdrowego stylu życia na poprawę funkcji umysłowych

Przygotowanie motoryczne
Przygotowanie motoryczne to fundament do uprawiania sportu. Trening ten opiera się na ocenie podstawowych wzorców ruchowych, zdiagnozowaniu słabych ogniw w ciele i braków równowagi mięśniowej. Przygotowanie motoryczne pozwala na uzyskanie wysokich wyników sportowych, a także bezpieczne uprawianie danej dyscypliny, redukując ryzyko kontuzji i przeciążeń. Trening ten zawiera takie elementy jak kształtowanie siły, wytrzymałości, szybkości, mobilności i stabilności. Głównie specjalizuję się w przygotowaniu motorycznym do nart.

Trening medyczny (zdrowy kręgosłup)
Trening skierowany głównie dla osób z przeciążeniami aparatu ruchu, wynikającymi między innymi z pracy siedzącej. Trening ma na celu wzmocnić mięśnie stabilizujące kręgosłup oraz poprawić zakres ruchów w stawach, tak, aby zapobiegać powstawaniu dolegliwości bólowych.

Joga, relaksacja, rozciąganie, mobilność
Trening ten skierowany jest do osób chcących praktykować jogę lub chcących poprawić swoją elastyczność, oraz do osób, chcących zredukować stres, zrelaksować ciało i umysł.

Trening dla kobiet w ciąży
Trening dla kobiet, które przed ciążą były aktywne i nie chcą rezygnować z ćwiczeń podczas ciąży, a także dla tych kobiet, które borykają się z typowymi podczas ciąży przeciążeniami aparatu ruchu i wynikającymi z nich dolegliwościami bólowymi.

Kinezjotaping dla kobiet w ciąży i po porodzie
Kinezjotaping brzucha w ciąży obniża ryzyko rozejścia mięśni prostych brzucha; kinezjoteping brzucha po porodzie pomaga leczyć rozejście mięśni prostych brzucha; kinezjotaping mięśni i stawów w ciąży pomaga redukować dolegliwości bólowe kręgosłupa oraz obrzęki pojawiające się często podczas ciąży w okolicach kostek.

Ze sportem związana jestem całe życie. Moją wielką pasją jest jazda na nartach, na których jeżdżę od 3 roku życia. Lubię także spędzać czas grając w siatkówkę i badmintona.

Ukończyłam studia magisterskie oraz studia doktoranckie na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Z uczelnią jestem cały czas związana prowadząc badania naukowe, występując na konferencjach naukowych, publikując artykuły naukowe oraz prowadząc zajęcia ze studentami, co daje mi możliwość stałego rozwoju i poszerzania wiedzy poprzez pracę w gronie specjalistów z dziedziny sportu i aktywności fizycznej. W mojej pracy naukowej zajmuję się problemami zdrowotnymi wynikającymi z pracy przy biurku.

NOWE GODZINY OTWARCIA

1.07.2020 - 31.08.2020

Pn, Śr 8.00 - 21.00

Wt, Czw 8.00 -23.00

Piątek 8.00 - 20.00

Sobota 9.00 - 14.00

Niedziela 9.00 - 13.00